måndag 28 februari 2011

Ny dag, nya jag.

Sitter just nu och glor in i datorn på kanske världens mest meningslösa tv- program; ''big brother''. Man låser in en massa olika personligheter i ett hus och sedan psykar dem. Det är vad ''big brother'' is all about. Att man ens som människa orkar bry sig och bokar upp en plats framför soffan varje kväll för att se ''big brother''. Totalt omänskligt och dumt.

Ska man göra människan dummare än vad den redan är?

Själv så är man sliten som fasen. Kroppen känns mör efter all träning och influensan börjar nästan göra mig påmind att snart få ligga dem där jobbiga dagarna i sängen utan att få vara ''supersonic''. Fan, jag hatar verkligen att vara sjuk. Jag är inte gjord att ligga still i en säng och bara glo utan jag behöver min stimulans med träning, jobb, kärleken och vänskapen. Jag vill ha det ''supersonic''.

Carpe Diem! / Sebastian Hans Brundin





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar