lördag 26 februari 2011

Saknaden är stor..

Ibland så sitter man och tänker på gamla minnen. Satan vad man ibland längtar tillbaka. Inte nog med det så saknar man vänner och min underbara familj hemma i Stockholm. Fast det är ju bara att tänka positivt för dem bor ju bara 40 mil ifrån mig och det kunde ha varit värre.

Fast jag är å andra sidan riktigt glad att jag flyttade ifrån Stockholm och bosatte mig i Sundsvall. Det måste nog vara det bästa jag gjort, då jag funnit mig till ro i själen. Det känns som om livet har gått fort framåt, kanske för fort om jag ska vara ärlig. Det är på både gott och ont. Livet är just nu påväg i ''supersonic'' fart framåt och ibland så känns det som om jag måste stanna upp och tänka efter. Fast det positiva är att jag ser livet som något unikt nu, det gjorde jag absolut inte förut. Om vi ska slutsummera den lilla ''lätta på hjärtat'' stunden så är jag positiv och stark för vad som kommer härnäst. Livet är fullt av möjligheter!

Jag älskar dig min vackra sambo. Jag älskar er mina underbara vänner. Jag älskar min familj otroligt mycket.


Carpe diem!

Ha en skön lördag. / The moody one!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar